utorok 18. decembra 2012

UNDERCUT & 2012


            Jedna z vecí, ktorá v pánskej móde zanechala veľký dojem aj na mňa osobne v roku 2012 je veľmi populárny UNDERCUT typ účesu. Pre tento účes sú charakteristické krátke boky a dlhšia horná časť. Tento účes som si aj ja obľúbil a už asi tak jeden rok ho nosím. Jednoducho povedané, tento rok bol rokom gentlemana...

            Jedna od stvari, koja je u muškoj modi ostavila utisak i na mene lično u 2012 godini je veoma popularan UNDERCUT tip frizure. Za ovu frizuru su karakteristični kratki bokovi i duži gornji deo. Ovu frizuru som i ja zavoleo, i tako već godinu dana je nosim. Jednostavno rečeno, ova godina je bila godina džentlmena....

David Beckham

David Beckham



Nick Wooster

Nick Wooster

Michael Pitt

Michael Pitt

         

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára